Pages

Thursday, October 11, 2018

BBM3410/18: OH PENING ! HAHHAHA


Hai korang..
Assalamualakum….

Sini aku nak merapu sikit tentang kejadian 3 hari lepas yang bila teringat aku rasa nak tergelak-gelak HAHAHAHAH…


Alkisahnya begini, subjek elektif aku buat pertukaran kelas ke tempat lain yang mana biliknya lebih luas dan banyak kerusi meja. Maklumlah dalam kelas tu tiga generasi weii ada dari tahun 1 hingga tahun 3. Tapi yang ramainya budak-budak tahun 1 dan 2 jer sebab tu subjek wajib diorang bagi bachelor Sastera.  Bilangan pelajar dalam kelas tu, hampir-hampir nak dekat dengan 90 orang. Kelas dulu sampai tak cukup kerusi meja sampai terpaksa angkut kerusi dari bilik sebelah.

Memandangkan berlaku perkara sebegitu, kami tukar ke kelas yang lebih luas dan cukup kerusi meja dengan bilangan kami ini. Alhamdulillah semua cukup kerusi meja dengan bilangan pelajar yang ada.

Hari mula-mula tukar kelas tak pasti pun kelas dekat mana sebenarnya, dengar-dengar buat DKAP, pastu Dewan kuliah 5 yang dekat ASASI tu. Ahhh sampai pening aku dibuatnya. Pastu pergi laa dekat DKAP, kawan pulak cakap buat dekat DK. Aku pusing pulak ikut kawan pergi dekat DK sampai sana takde orang sebab kawan aku tu bawak salah tempat sebenarnya. Dk yang dia bawak yang dekat Falkulti Alam Sekitar tu DK1 hinnga DK4 jer ada, pastu semua gelak hahhaahahha bila tahu salah, haaa pening lagi dengan hujan-hujan pulak tambah lagi pening. Pastu kawan lagi sorang cakap DK5 dekat ASASI laa aku rasa, pastu pusing pergi sana pulak. Alhamdulillah sampai sana jumpa jugak dewan kuliah Tu AHAHHAHA. Adoi pening-pening.

No comments:

Post a Comment